יש הרבה שיטות לעבודה מהבית ולהרוויח כסף באמצעות האינטרנט, משיווק מוצרים, אפילייט ופרסום, אבל המשותף לכל השיטות הוא שתמיד נצטרך מוצר כלךשהו, או מוצר שלנו או מוצר של מישהו אחר שאותו נשווק תמורת עמלות, כדי להרוויח כסף. אם לא מוצר אז שירות או שימוש בכישורים האישיים שלנו ישוכלים לתרום ללקוח. כדי להרוויח כסף, צריך למכור משהו, ובזה אין כל חדש.
שני האתגרים במכירות באינטרנט הם: למצוא מוצר שאפשר למכור, ודרך יעילה וזולה יחסית לשווק את המוצר. למשל באמצעות קידום אתר האינטרנט המוכר את המוצר, קניית מודעות פרסומת וכדומה.
במאמר זה נתמקד באתגר הראשון, והוא יצירת מוצר למכירה.
לכל אחד מאיתנו יש מוצר או שירות שאנו יכולים למכור, ללא קשר לניסיון או הכישורים שלנו, והוא למעשה הניסיון שלנו. לא חשוב מה הניסיון שלנו ומאיזה תחום אנחנו מגיעים, יש משהו שאנחנו יכולים לעשות ממש טוב, ואותו אנחנו יכולים להעביר לאחרים.
למשל, משהו שלמדנו תוך כדי הקריירה שלנו, העבודה או במהלך הלימודים, ואולי משהו שרכשנו כניסיון חיים: מתכונים לעוגות ומאכלים מסוימים, התנהלות פיננסית, הצלחה בדייטים, גינון, כישורים אישיים או מקצועיים.
המומחיות הזו שלנו יכולה להפוך למוצר בצורת אי-בוק (ספר אלקטרוני) או סדנת ווידאו קצרה, הפשוטים מאוד ליצירה: צילום עצמי בווידאו או כתיבת החומר שלנו בקובץ PDF ישמשו כאי-בוק המוכן למכירה.
אי-בוקים באינטרנט נמכרים בכל סכום מ $1 ועד כמה מאות דולרים. סדנאות ווידאו וקורסים מקוונים נמכרים באלפי דולרים.
משלב המוצר המוכן שלנו, נצטרך אתר אינטרנט שיציג את המוצר, ישווק אותו וגם ימכור אותו באמצעות מערכת סליקה או תהחברות למערכת סליקה או רשת שותפים. היתרון בהצטרפות לרשת שותפים הוא שבאמצעות רישום המוצר שלנו ברשת כזו, משווקים רבים ייחשפו למוצר שלנו ויצחילו לשווק אותו עבורנו, תמורת עמלות על מכירה, ללא שכר בסיס. רשתות שותפים מסוימות מספקות גם את שירותי הסליקה, שירות נוסף שיכול להקל עלינו.
קראו עוד על שיווק באינטרנט, תוכניות שותפים, יצירת מוצר וגיוס משווקים.
שני האתגרים במכירות באינטרנט הם: למצוא מוצר שאפשר למכור, ודרך יעילה וזולה יחסית לשווק את המוצר. למשל באמצעות קידום אתר האינטרנט המוכר את המוצר, קניית מודעות פרסומת וכדומה.
במאמר זה נתמקד באתגר הראשון, והוא יצירת מוצר למכירה.
לכל אחד מאיתנו יש מוצר או שירות שאנו יכולים למכור, ללא קשר לניסיון או הכישורים שלנו, והוא למעשה הניסיון שלנו. לא חשוב מה הניסיון שלנו ומאיזה תחום אנחנו מגיעים, יש משהו שאנחנו יכולים לעשות ממש טוב, ואותו אנחנו יכולים להעביר לאחרים.
למשל, משהו שלמדנו תוך כדי הקריירה שלנו, העבודה או במהלך הלימודים, ואולי משהו שרכשנו כניסיון חיים: מתכונים לעוגות ומאכלים מסוימים, התנהלות פיננסית, הצלחה בדייטים, גינון, כישורים אישיים או מקצועיים.
המומחיות הזו שלנו יכולה להפוך למוצר בצורת אי-בוק (ספר אלקטרוני) או סדנת ווידאו קצרה, הפשוטים מאוד ליצירה: צילום עצמי בווידאו או כתיבת החומר שלנו בקובץ PDF ישמשו כאי-בוק המוכן למכירה.
אי-בוקים באינטרנט נמכרים בכל סכום מ $1 ועד כמה מאות דולרים. סדנאות ווידאו וקורסים מקוונים נמכרים באלפי דולרים.
משלב המוצר המוכן שלנו, נצטרך אתר אינטרנט שיציג את המוצר, ישווק אותו וגם ימכור אותו באמצעות מערכת סליקה או תהחברות למערכת סליקה או רשת שותפים. היתרון בהצטרפות לרשת שותפים הוא שבאמצעות רישום המוצר שלנו ברשת כזו, משווקים רבים ייחשפו למוצר שלנו ויצחילו לשווק אותו עבורנו, תמורת עמלות על מכירה, ללא שכר בסיס. רשתות שותפים מסוימות מספקות גם את שירותי הסליקה, שירות נוסף שיכול להקל עלינו.
קראו עוד על שיווק באינטרנט, תוכניות שותפים, יצירת מוצר וגיוס משווקים.